خوانندگان سودای

گروه خوانندگان

خوانندگان سودای

گروه خوانندگان

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

کلاً این سودا از کجا شروع شد؟؟؟؟

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۸ ب.ظ
از کجا شروع شد؟؟
به نامخدا. سلام. بنده مرتضی سنجری هستم.من 17 ساله از استان خوزستان اهل اهوازم. من خیلی وقت پیش. خیلی هم نه. زمانی که من 13 ساله بودم برای خودم آهنگ میخوندم. بد یه روزی رفتم پیش خواهرم و براش یه آهنگ خوندم . بد خواهرم بهم گفت:(ببین مرتضی صدای تو هنوز نازک و کاله(نپخته)و هنوز هنجرت اون کشش لازمو برای یه آهنگ نداره . تازه تو هنوز صدای خودتو پیدا نکردی). بعد مو تلاش کردم تا اشکالات خودمو بر طرف کنم . تازه صذای خودمو پیدا کردم. از نظر دوستامو چن تا از فامیل و خانواده من صدای خوبی دارم. چند روز بد داشتم فیلم نگاه میکردم دیدم داخل یکی از دیالوگاشون کلمه ی سودا رو گفتن که به معنی (آرزو های دست نیافتنیه).بد از اون جا این سایتو ساختمو... . حالا بد خودم آهنگامو میزارم تا شما در مورد صدام نظر بدین
  • مرتضی سنجری

نظرات  (۳)

  • مرتضی سنجری
  • سلام بنده مرتضی سنجری هستم. 
    مرتضی جواب بده

    پاسخ:
    سلام هوتن

  • محمد امین سنجری
  • این را خودت نوشته بودی



     از مجموع احادیثی که در پنج عنوان فوق ذکر شد و به حدّ تواتر نیز رسیده است، مخاطبان گرامی استفاده خواهند کرد که: غنا و موسیقی، هم برای خواننده و نوازنده و هم برای شنونده ی آنها حرام است؛ مالی که خواننده یا نوازنده از این راه بدست آورد  حرام و دهنده ی آن مال نیز مرتکب گناه زشتی شده است و کسی که از این گناهان پرهیز کند در آخرت به نعمت های بهتری می رسد.
    پاسخ:
    سلام امین ممنونم که نظر خودتو درباره ی این مطلب عنوان کردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی